Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió

La UdL participa en el primer controller forum pimes a Barcelona

La Universtitat de LLeida a través del Màster en Contabilidad, auditoría y control de gestión ha participat, en el primer Controller forum CCA pymes, organitzat conjuntament  amb  l'Institut financer IFA, PIMEC, i el Global Chartered Controller Institute.

Durant la fornada fòrum es va presentar la primera edició del Curs Superior de Control de gestió a Barcelona, ​​organitzat entre la Universitat de Lleida, a través del seu centre de formació contínua i l'Institut financer IFA que prepararà per a superar els tres nivells de la certificació CCA en Control de Gestió.

Santi Aliaga en Controller Forum pimes

A la primera ponècia de Santi Aliaga, Controller de Vall Companys i professor del Màster en control de gestió de la Universitat de Lleida, va explicar el paper fonamental que pot tenir el controller en una pime en funció dels diferents mides de la mateixa, i com aquesta figura pot ajudar a l'empresa en els diferents escenaris de volatilitat i digitalización que presenta aquest segle XXI.

A la segona ponència, Daniel Martinez, CEO de Climbea, va explicar què és el Business Intelligence i el Power BI, i com pot ajudar a la funció de reporting del Controller. També va explicar la transformació digital del departament de control de gestió, i els riscos i oportunitats que presenta.

Per acabar Andrea Gasparri, consultor expert en Controlling va exposar les dificultats que existeixen per entendre el paper del controller en una pime, i els objectius que ha de tenir el controller en una empresa de petita dimensió a través d'diferents exemples.